Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023

Περί εισοδισμού.

Εισοδισμός. «Διείσδυση οργανωμένης ομάδας σε ιδεολογικά συγγενές στρατόπεδο αποσκοπώντας στη μετάλλαξή του προς τις δικές της κατευθύνσεις». Με δυο λόγια ένα είδος σαμποτέρ. 

Αλίμονο αν ένα κόμμα ή μια ομάδα δεν ξεχωρίζει τους εχθρούς από τους φίλους. Αν δεν έχει σταθερές αρχές και δεν μάχεται γι’ αυτές. Αυτό συμβαίνει με τους ρεφορμιστές, που άλλαξαν πολιτική και διαλύθηκαν. 

Για μια ομάδα αγωνιστών, που είναι έμπειροι, είναι δύσκολο ένας ή και περισσότεροι «πράκτορες» να διεισδύσουν. Ακόμα κι αν τα καταφέρουν στην αρχή, θα φανεί γρήγορα ο σκοπός τους και θα τους κάνουν πέρα. 

«Εσύ τι σκοπό έχεις ρε Μήτσο;» Θα ρωτήσει κάποιος. Μοναδικός σκοπός είναι να γράφω αυτά που πιστεύω. Πρέπει να πω την αλήθεια, ειδάλλως αισθάνομαι ασφυξία. Δεν περιμένω να συμφωνήσουν όλοι με τη γνώμη μου. 

Φυσικά θα ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου να μην αποδεχτώ τα λάθη μου. Όταν ξεκίνησα να γράφω, δεν ήξερα πολλά πράγματα που ξέρω τώρα. Παρατηρήσεις συντρόφων με έκαναν να ψάξω περισσότερο και να βελτιωθώ. 

Γνώμη μου είναι πως πρέπει να είμαστε πρακτικοί, όπως πχ ο Στάλιν. Ωφελεί κάτι το λαϊκό κίνημα; Το υιοθετούμε. Αν είμαστε προσηλωμένοι στο σκοπό μας, δεν έχει τόση σημασία η τακτική, η οποία αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες. 

Προσοχή όμως! Η αλλαγή τακτικής δεν είναι άλλοθι για αλλαγή στρατηγικής, πολιτικής. Αυτό το κάνουν οι ρεφορμιστές. Δηλαδή, όταν γίνουν κυβέρνηση, κάνουν περίπου τα ίδια με τους δεξιούς, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούν να πείσουν πως τάχα είναι αριστεροί. Η λέξη που αρχίζει από «μ» είναι.

Τρανταχτό παράδειγμα και πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ. Εφάρμοσε μνημόνια - δεξιά πολιτική και τώρα όσοι ψήφισαν τα μνημόνια κάνουν δήθεν τους αριστερούς, γιατί δε βγήκε πρόεδρος αυτός που ήθελαν! Στο μεταξύ ρίχνουν νερό στο μύλο του Μητσοτάκη κάνοντας σκληρή αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση! 

Δεν έκρυψα ποτέ ότι ψηφίζω ΚΚΕ - το ξέρουν όσοι διαβάζουν τα κείμενά μου - αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση νιώθω οίκτο για τον καπιταλιστή Κασσελάκη για ένα και μόνο λόγο. Μόλις ανέλαβε αρχηγός οι μισοί σχεδόν (πρώην) δικοί του, του κάνουν κλεφτοπόλεμο! Εγώ, στη θέση του θα έφευγα και θα τους έλεγα «θέλετε ψυχίατρο». Αλλά αυτοί είναι. 

Είναι ο Κασσελάκης εισοδιστής; Όχι, είναι καπιταλιστής, ίσως κεντροδεξιός, αλλά ταιριάζει απόλυτα με αυτά που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση! Είναι η ομπρέλα εισοδιστές; Ούτε, γιατί ήταν πριν από τον νυν πρόεδρο στο ΣΥΡΙΖΑ. Βασικά τους θεωρώ τη λέξη από «μ».

Πολλοί πάνε σε ένα κόμμα ή σε μια ομάδα με κρυφούς σκοπούς. Συνήθως για τη μάσα, για την καρέκλα. Τα Κομουνιστικά Κόμματα έχουν «μηχανισμούς αυτοάμυνας» απέναντι σε τέτοιους οπότε πάνε οι διαγραφές σύννεφο.  Αυτό είπα πως ίσχυε για το ΚΚΕ εσωτερικού. Φυσικά εκεί δεν πήγαν για τη μάσα, αλλά επειδή πολλοί ήταν ηλίθιοι. Ήθελαν πχ Ευρωκομμουνισμό. Δε θα πω τα αυτονόητα ή είσαι Κομμουνιστής ή καπιταλιστής. Άνθρωπος ή κόρακας. Μισό - μισό βγαίνει τερατάκι. Δυστυχώς μαζί με τα ξερά κάηκαν και αρκετά χλωρά. Προσωπικά θα ήθελα να δω να επιστρέφουν στο Κόμμα πολλοί από τους καλούς συντρόφους και αγωνιστές. 

Ας αφήσουμε τώρα για γενικά κι ας μιλήσουμε λίγο για μένα. Έγραφα σε ένα site το οποίο είναι όαση ενημέρωσης. Ποτέ δεν έκρυψα τι ήμουν, που είμαι κλπ. Ούτε οργανωμένη ομάδα έχω, εκτός μερικούς φίλους που ανήκουν σε διάφορα κόμματα και από τις συζητήσεις μας γράφω κάποιες από τις παραγράφους σε ένα δυο κείμενα. Πχ η Καλλιόπη, η θεούσα, είναι συνδυασμός χαρακτήρων. Ή το διαολάκι είναι που είναι αυτά που θέλω να πω, αλλά με πιο κομψό τρόπο. 

Σκοπός μου είναι λέγοντας τη γνώμη μου να κάνω τους άλλους να σκεφτούν. Ούτε προσηλυτισμό κάνω, ούτε τίποτα. Μυαλό έχουμε, δεν χρειαζόμαστε αποστόλους, ιεροκήρυκες, ούτε παίζω τέτοιο ρόλο. Αν σας αρέσουν τα κείμενα μου, τα διαβάζετε. Αν όχι δεν πειράζει. Δεν θα πω λοιπόν αν είμαι Κομμουνιστής, ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό θα το πείτε εσείς. Γιατί βαρέθηκα (και νομίζω πολλοί από μας) το να είσαι ό,τι δηλώσεις σ’ αυτή την μπανανία. Αλλιώς θα ήμουν αστροναύτης…         

Φυσικά, όποιος από το Βαθύ Κόκκινο θέλει, κι όχι μόνο από το Βαθύ Κόκκινο, μπορεί να πάρει τα κείμενά μου από το site μου. Στο Βαθύ Κόκκινο δε θα στέλνω κείμενα, τουλάχιστο τόσο συχνά, φοβούμενος μην κάνω ζημιά άθελά μου. Είναι πραγματικά καλό site, πράγμα που είναι σπάνιο στις μέρες μας. Έχω να πω πως είναι μεγάλη τιμή που για χρόνια δημοσίευαν τις απόψεις μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...