Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

Προσηλυτισμός.

«Μήτσο μου…»

Καλλιόπη μου! 

«Με στενοχωρεί που είσαι άθεος. Δεν κάνεις ποτέ σταυρό...» 

Θα ήταν παράλογο να μην πίστευα και να σταυροκοπιέμαι. 

«Ναι, αλλά… αν ήσουν σε μια δουλειά που θα σου έλεγαν «ή κάνε σταυρό ή φύγε» τι θα έκανες;»

Εύκολο: Θα έλεγα για το Χριστό τους και την Παναγία τους! 

«Μήτσο! Μη βλαστημάς!» 

Καλλιόπη, καλή μου θεούσα, θα στο ξεκαθαρίσω μια για πάντα:

Αν κάποια καθίκια προσπαθούσαν να μου επιβάλλουν πράγματα που δε γουστάρω, θα τους έλεγα και για τη μάνα τους την πουτάνα! 

Κι αν νομίζουν κάποιοι πως θα επαναφέρουν το Μεσαίωνα, γελιούνται. Με το στανιό δε γίνεσαι σήμερα θρήσκος. Είμαστε στον 21ο αιώνα. Ισλαμοφασίστες, χριστιανοφασίστες κλπ, πρέπει να τσακίζονται…

Θρησκεία της αγάπης και κουραφέξαλα. Να διώχνουν ανθρώπους επειδή δεν πιστεύουν στις ανοησίες τους... 

Επειδή δε φταίει ούτε ο Ιησούς ούτε η Μαρία που έζησαν πάνω από 2000 χρόνια πριν, θα πω μια αληθινή ιστορία που μου είχε διηγηθεί ένας φίλος μου, ο οποίος σπούδασε Θεολογία. 

Ο άνθρωπος έψαχνε για δουλειά. Έστειλε το βιογραφικό του σε μια επιχείρηση. Τον καλεί το αφεντικό κι εκεί που περίμενε να τον ρωτήσει σχετικά με τις γνώσεις και την εμπειρία του, του ανακοινώνει πως δε θα τον προσλάβει γιατί ο ίδιος ήταν άθεος!

Ο θεολόγος δεν είπε τίποτε. Σκέφτηκε όμως κάτι για το σόι του επιχειρηματία. Κι εγώ τον λέω μαλάκα. Δεν είναι μόνο χριστιανοί φασίστες και ηλίθιοι, είναι πολλών λογιών. 

Υπάρχει όμως διάφορά. Ο βλάκας άθεος ήταν ένας. Η Εκκλησία ΑΕ έκανε ολόκληρες εκστρατείες για να σφάξει όσους δεν πίστευαν. 

Είμαστε υπέρ της Ελευθερίας, Είμαστε υπέρ του να πιστεύει ή να μην πιστεύει  ο καθένας ό,τι θέλει. Οποιαδήποτε πίεση αποτελεί φασισμό και έχει πρέπουσα απάντηση.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...