Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Πάρε τον παπά.

 

Το κείμενο μιλάει για πολιτική, άρα είναι ακατάλληλο για μαλάκες ψηφοφόρους.

– Μήτσο;

– Καλλιόπη μου!

– Έγινε κάτι με τον παπά; Γιατί σ’ ευχαριστεί πολύ, λέει.

– Α, αυτόν τον παπά; Φυσικά κι έγινε.

– Τι;

–Τον έδειρα!

– Τι έκανες; Μήτσο τρελάθηκες; Γιατί;

– Το ζήτησε! Με παρακάλεσε κιόλας!

– Δεν… δεν αισθάνομαι καλά!

– Γιατί καρδιά μου; Ο άνθρωπος είναι μαζοχιστής. Το θέλει το μπερντάκι του.

– Καλά, εσύ δεν είσαι εναντίον της βίας;

– Βέβαια, αλλά, αν το τραβάει ο οργανισμός του άλλου, τι να κάνω; Να του χαλάσω χατίρι;

– Και δεν του φαινότανε…

– Πως δεν του φαινότανε. ΝΔ ψήφισε.

– Τι σχέση έχει αυτό;

– Ε πως! Όσοι ψηφίζουν ΝΔ ή είναι πάμπλουτοι, ή λαμόγια, ή ηλίθιοι, ή μαζοχιστές. Απλά δεν ήξερα πως είναι τόσοι πολλοί οι τελευταίοι.

Δεν είδες με το Μπέο; Τους έπνιξε, τους έδειρε, κι αυτοί πήγαν και τον ψήφισαν!

Όπως στο ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, όπου η Αλίκη, μόλις έφαγε χαστούκι, ερωτεύτηκε αμέσως τον Παπαμιχαήλ. Φάπες ήθελε. Κι οι νεοδημοκράτες είναι για πολλές σφαλιάρες.

– Μα εγώ… τον νόμιζα για σκληρό άντρα.

– Άντρας είναι αγάπη μου. Μόνο τον έδειρα, δεν τον πήδηξα. Ούτε το ευχαριστήθηκα. Λίγο μόνο, όταν μου είπε πως ψηφίζει ΝΔ.

Πλάκα είχε κι όταν μου έλεγε να τον ταπεινώσω, να τον βρίσω.

Όταν μάλιστα του τράβαγα τα γένια… Τα άφησα αμέσως, γιατί του σηκώθηκε!

– Τι να πω;

– Κάνα μπινελίκι και να αρχίσεις να βαράς κι εσύ! Πολύ θα το εκτιμήσει. Μη σου πως, αν βάλεις υποψηφιότητα σαν αφέντρα Καλλιόπη, θα μπεις στη Βουλή.

Δε θέλουν ευαισθησία κούκλα μου. Μπουνιές θέλουν και κλωτσιές. Και να μη φοράς καλσόν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...