Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Διαβολάκι και εκλογές.

«Γεια και χαρά σου Μήτσο»! 

Καλώς το διαολάκι. Πως από δω;

«Είμαι σε αποστολή. Ο Διάολος θέλει να σας πάρει όλους και να σας σηκώσει»!

Δεν νομίζω πως θα το καταφέρει, είμαστε αρκετοί.

«Μην το λες, αν ψηφίσετε λάθος, την κάτσατε! Θα σας πάρει σίγουρα ο Διάολος»!   

Σ’ αυτό δεν έχεις άδικο.

«Μην πας να ψηφίσεις Μήτσο».

Μην ανησυχείς, εγώ ψηφίζω ΚΚΕ…

«Το ξέρω, αλλά εγώ θέλω να σας πάρει ο Διάολος. Οπότε μην πας καθόλου, γιατί, το να σε πείσω να ψηφίσεις έναν από τους αστούς απατεώνες, είναι μάλλον χαμένος κόπος».

Διαολάκι, θα πάω να ψηφήσω.

«Μα γιατί; Έτσι κι αλλιώς δεν θα βγει το ΚΚΕ».

Δεν ξέρει κανείς τι θα γίνει, όταν ανοίξουν οι κάλπες. Στο κάτω - κάτω της γραφής εγώ το καθήκον μου  προς το Κόμμα θα το κάνω.

«Καλά Μήτσο. Έπεσα σε έντιμο, αλλά ξέρεις, δεν είναι όλοι έτσι. Κάποιοι είναι χαϊβάνια, κάποιοι βολεμένοι, κάποιοι καθίκια, θα γίνει η ζωή σας Κόλαση με τα Μνημόνια».

Γι' αυτό πάω διαβολάκι, μπας και προλάβω.

«Πάντως δεν είναι επαναστατικό και κομμουνιστικό να συμμετέχεις σε εκλογές».

Πίσω μου σ’ έχω σατανά. Ξεχνάς σε ποιον μιλάς. Υπήρχε εποχή, που δεν είχαμε εκλογές αλλά χούντα. Ξεσάλωναν οι φασίστες κι ο κόσμος υπέφερε. 

«Ε και δε γυρνάμε πίσω; Θα κοιμάσαι με ανοιχτές τις πόρτες, έτσι λένε κάποιοι».

Όχι, θα κοιμόμαστε σε κελιά ή στην εξορία. Το να αφήσω τους φασίστες να αλωνίζουν, είναι ό,τι χειρότερο. Είδες τι έγινε τα τελευταία 4 χρόνια. 

«Ναι ο διαβολάκος, ο Μητσοτάκης, έκανε καλή βρομοδουλειά:

37.000 νεκροί από τη διάλυση του ΕΣΥ, 57 νεκροί από την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων, σχεδόν επαναφορά της δουλείας, κλέψιμο, λεηλασία, υποκλοπές, διώξεις αντιπάλων… μια χαρά τα κατάφερε».  

Γι' αυτό κι εγώ θα τον μαυρίσω στις εκλογές. 

«Μα δε θα αλλάξει κάτι, αν βγει ο άλλος».

Διαολάκι, οι εκλογές για μένα είναι κάτι σαν αξιόπιστο και πραγματικό γκάλοπ. Η αλλαγή προς το καλύτερο έρχεται με την Επανάσταση. Αυτό όμως δε σημαίνει, πως άμα ερωτηθώ, θα πω «κάνε ό,τι θέλεις». Λευκές επιταγές δε δίνω, ειδικά σε καθάρματα. Όσο πιο χαμηλά τα ποσοστά των συμμοριών τόσο καλύτερα για μας που θα κατέβουμε στο δρόμο να αγωνιστούμε την επόμενη μέρα που θα πέσουν ξανά οι μάσκες. 

«Κατάλαβα, θα τα πούμε ξανά τη Δευτέρα. Καλό βόλι»!   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...