Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Επειδή νοιάζεται το κράτος για μας.


Πολιτικό γραφείο ενός Πρωθυπουργού σε μια Μπανανία.

Γραμματέας: Κύριε Πρωθυπουργέ, ο βαφτισιμιός σας, αυτός που περιμένατε.

Πρωθυπουργός: Να περάσει! 

Γραμματέας: Περάστε κύριε…

Βαφτιστήρι: Νονέ μου! Καλημέρα! Τι γίνεσαι;

Πρωθυπουργός: Ω! Το πολυαγαπημένο μου βαφτιστήρι! Καλά είμαι, εσύ; Η οικογένεια; Πολύτεκνος δεν είσαι; 

Βαφτιστήρι: Όλοι καλά είμαστε, νονέ, δόξα τω Θεώ. Ξέρω πως έχεις πολλές ασχολίες, γι' αυτό θα είμαι σύντομος. Ήρθα να σου ζητήσω μια χάρη.

Πρωθυπουργός: Μη λες τίποτε άλλο, πες μου μόνο που θες να σε διορίζω διευθυντή! Θα ξεχάσω, νομίζεις, τον αγώνα που έκανες για το κόμμα; 

Βαφτιστήρι: Νονέ, εγώ δε θέλω διορισμό. 

Πρωθυπουργός: Δε θες;! Αυτό πρώτη φορά μου συμβαίνει… Αλήθεια είσαι καλά; 

Βαφτιστήρι: Καλά είμαι νονέ, μην ανησυχείς. Το μαγαζί έχει προβλήματα.

Πρωθυπουργός: Θες μια απευθείας ανάθεση; 

Βαφτιστήρι: Το μόνο που ζητάω, νονέ, είναι, εσύ, που ξέρεις τόσο κόσμο, να τους πεις, αν ποτέ χρειαστούν αλυσίδες για τα χιόνια στ’ αμάξια τους, να περάσουν από το κατάστημα μου. Θα κάνω και καλή τιμή!

Πρωθυπουργός: Αυτό ήταν όλο; Μην ανησυχείς, το ’χω ήδη φροντίσει! Σε λίγο δε θα προλαβαίνεις να εξυπηρετείς πελάτες!

Βαφτιστήρι: Ευχαριστώ νονέ. Μένω κατάπληκτος που με σκέφτηκες.

Πρωθυπουργός: Φυσικά σε σκέπτομαι (τόσοι ψήφοι). Στις εκλογές βέβαια περιμένω κι εγώ βοήθεια...

Βαφτιστήρι: Εννοείται νονέ. Γεια σου και πάλι σ’ ευχαριστώ. 

Πρωθυπουργός: Στο καλό, στο καλό…

Γραμματέα! Για φέρε τον κατάλογο με τα κανάλια. Θέλω να τους μιλήσω για τον καιρό… Κάτι μου λέει πως θα έχουμε τη σφοδρότερη χιονοθύελλα όλων των εποχών! 

Μ’ ένα σπάρο τρία τρυγόνια, όχι δυο. Και το βαφτιστήρι θα κάνει χρυσές δουλειές και θα ξεχάσουν τ’ άλλα (ακρίβεια - σκάνδαλα κλπ), κι εγώ θα φανεί πως τους προσέχω. Χα - Χα!  

ΥΓ. Τα ψέματα ως και για τον καιρό συμβαίνουν μόνο σε Μπανανίες, έτσι δεν είναι; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...