Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Η προφητεία.

“Είπε ο Ύπαρχος Δολοφόνος «Νόμιζα ότι ήταν μαύρος… Πακιστανός» και άφησε τον Αντώνη Καρυώτη να πνίγεται αβοήθητος”.

«Νόμιζα ότι ήταν Πακιστανός» είπε ο ύπαρχος βλέποντας τον Αντώνη Καρυώτη να πνίγεται αβοήθητος. 

Αυτό δεν είναι απλά ομολογία, αλλά κοσμοαντίληψη της Ελλάδας που θέλουν να φτιάξουν οι Μητσοτάκηδες και οι Βελόπουλοι.

Ο φασισμός στην αρχή έρχεται για τους άλλους, μετά για όλους»

«Ο ύπαρχος του Blue Horizon νόμιζε λέει πως «ήταν μαύρος, Πακιστανός» ο Αντώνης. 

Αρα ... δεν θα είχε εισιτήριο! Οπότε δεν μπορούσε και να ταξιδέψει... Γι αυτό τον έσπρωχνε: 

«Εγώ νόμιζα ότι δεν είχε εισιτήριο. Νόμιζα ότι είναι μαύρος, Πακιστανός. Γιατί καθόταν εκεί απ’ έξω και γύριζε γύρω-γύρω. Μα δε μου έδειξε κανένα εισιτήριο εμένα. Εμένα το μόνο που μου είπε: “εγώ θα ταξιδέψω”»

Και ταξίδεψε ο Αντώνης. Μια για πάντα. Στα βρομόνερα του λιμανιού».

«Κανονικά ο ύπαρχος έπρεπε να πει στην απολογία του νόμιζα ήταν μαύρος, Πακιστανός τόσους πνίξατε στην Πύλο και πνίγετε κάθε μέρα, εγώ θα την πληρώσω για μια στραβή στη βάρδια μου;»

«Ο ύπαρχος  νόμιζε λέει πως είναι μαύρος ή Πακιστανός ο Αντώνης Καρυώτης που πήγε να μπει στο πλοίο. Καταλάβατε τι έχετε δημιουργήσει σπέρνοντας τον ρατσισμό σας;»

«Στη φράση "νόμιζα ότι ήταν μαύρος, Πακιστανός" του ύπαρχου, συμπυκνώνεται όλη η ρατσιστική σκατοψυχιά και το μίσος προς τον πιο αδύναμο, που ξέρασε ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, τις ημέρες του ναυαγίου στην Πύλο».

«Ένας παλαβός ήταν, νόμιζα ήταν Πακιστανός»...

Απλές, καθημερινές ιστορίες του ναζί της διπλανής μπουκαπόρτας»

«"Νόμιζα ότι ήταν μαύρος, Πακιστανός" ο ισχυρισμός του ύπαρχου.

Κι αυτό το είπε ως ελαφρυντικό;

Στο απαρτχάιντ του Κουλιστάν όντως, είναι ελαφρυντικό…»

«Κάποιοι νομίζουν πως οι ρατσιστές είναι άνθρωποι.

Μεγάλο λάθος, είναι ανθρωποφάγοι».

Ο προφήτης Ζαραλίκος τα είχε πει. Είχε προβλέψει όπως κι εμείς τι θα γίνει. Στο «Έπος του 41%» είχε πει επί λέξει: 

Βγαίνουν φασίστες νεοναζί, κι όποιος είναι κοντός, σκουρόχρωμος, με μαύρο μαλλί, τον δέρνουνε. 

Προσέξτε λίγο, γιατί όταν οι Έλληνες φασίστες και οι Κύπριοι φασίστες βαράτε στο δρόμο κοντούς μελαχρινούς, προφανώς βαράτε ένα συμπατριώτη σας. 

Γιατί τέτοιοι είμαστε στην Ελλάδα. Μόνο στο παλαβό μυαλό σας είμαστε ψηλοί, ξανθοί, άριοι με γαλάζια μάτια.

Το ζήτημα είναι πως ακροδεξιά τέρατα σκοτώνουν ανθρώπους. Χρειαζόμαστε επειγόντως ένα νέο Στάλιν.       


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τέλος.

Ο σκοπός του blog ήταν μια διαμαρτυρία για τη λογοκρισία που έκαναν τα καθάρματα της εξουσίας κατά του site «Βαθύ Κόκκινο» (https://tsak-gio...